Secretariaatsmedewerker / PA – Amsterdam

Secretariaatsmedewerker / PA – Amsterdam

12 juni 2019 Algemeen/ Staf Medior Vacatures 0

Introductie

Voor onze opdrachtgever in de provincie Zuid Holland zijn we op zoek naar een Directie secretaresse/ Personal assistent.


Organisatie

Het betreft een informeel bedrijf dat al jaren actief is op het gebied van inkoop-, verkoop en verhuur van vastgoed. De portefeuille omvat o.a. onroerend goed door heel Nederland in diverse beleggingen en investeringen. Het bedrijf heeft een losse bedrijfscultuur, waar ruimte is voor input en overleg over lopende zaken en moedigt eigen initiatief aan.

Functie

Voor je team, totaal zeven medewerkers, ben je coach en sparringpartner. Je stuurt hen aan in de dagelijkse- en projectwerkzaamheden (30/70). Het Directie Team (DT) krijgt van jou gevraagd en ongevraagd strategisch advies. Je initieert beleid, visie en projecten en zorgt voor een goede uitvoering.

Je loopt mee met de directeur(en), waarbij van jou wordt verwacht dat je kennis en ervaring hebt op het gebied van:

  • Microsoft Office (Word en Excel is een pré).
  • Waardebepaling van vastgoed en advies voor diverse doeleinden.
  • Afhandelen van post, e-mails en de telefoon.
  • Aan- en verkoop van vastgoed.
  • (Juridische) dossiervorming.
  • Organiseren van bedrijfsuitjes en evenementen.

Functie eisen

  • MBO/HBO werk- denkniveau met focus op vastgoed, grondzaken en commercie.
  • Rijbewijs B.
  • Relevante werkervaring bij een commerciële organisatie waar naast de vakinhoud ook innovatie en ondernemerschap gevraagd werd.
  • Affiniteit met ontwikkelingen in stedelijk en landelijk gebied.
  • Analytisch en kritisch; in staat om snel informatie tot je te nemen, te beoordelen en te kunnen schakelen.
  • Klantgericht, ondernemend en praktisch.
  • Flexibel en zelfstandig maar wel gericht op samenwerking en het behalen van (gezamenlijk) resultaat binnen en buiten het team.
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Pro-actief, enthousiast en overtuigend vanuit je vak.
  • Zeer goede mondeling en schriftelijke communicatievaardigheden (In zowel nederlandse als engelse taal).

Het betreft een veelzijdige functie van 5 dagen per week, waarin je snel dient te schakelen. Ben je initiatiefrijk, stressbestendig, proactief, werk je accuraat, beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, ben je tevens oplossingsgericht, durf je “out of the box” te denken, heb je ervaring met juridische dossiervorming en beschik je over relevante werkervaring?

Aanbod

Goede secondaire arbeidsvoorwaarden, telefoon van de zaak en een aantrekkelijk salaris.

Inlichtingen

Anette Cramer op 010-8200939, anette@craftrecruitment.nl

Sollicitatie

Carla van braak op info@craftrecruitment.nl